24 Eylül 2013 Salı

Yalanci Ekler


Merhabalar :)
Vatanimla hayati tersinden yasamak cok tuhaf bir duygu :) sizler sonbahara girdiginiz bu gunlerde, biz ilkbahari tum guzelligi ile yasamaya basladik :)
Dolayisi ile bahce ve barbeque sezonu da baslamis oldu bu diyarlarda..
Paylasacagim yalanci ekler pastasini ben farkli hazirliyordum ama sevgili Ufuk Mutfakta'da gordugumden beridir bu sekilde yapiyorum kesinlikle cok nefis bir lezzet..
Uzerine hazir sos yerine benim siklikla yaptigim cikolata sos kullandim.
Tarifi oldugu gibi paylasiyorum..

Malzemeler
- 1 paket kedi dili biskuvi
- Biskuvileri islatmak icin yeteri kadar sut

Kremasi

- 2 su bardagi sut
- 4 yemek kasigi un
- 1 cay bardagi seker
- 1 paket vanilya
- 100gr krem peynir
- Yeteri kadar hindistan cevizi

Uzeri Icin
Hazir cikolata sos, cilek sosu  veya istediginiz bir sos kullanabilirsiniz.

Benim Yaptigim Cikolata Sos
- 2 su bardagi sut
- 2 yemek kasigi un
- 1 cay bardagi seker
- 2 yemek kasigi dark kakao
- 50gr. dark veya sutlu cikolata
Un, kakao, seker ve sutu sos tenceresinde uzeri goz goz olana kadar cirparak pisirin..Ocaktan alip icine cikolatayi ekleyip karistirin eriyene kadar..Uzeri kabuk tutmamasi icin arada karistirarak bir kenarda sogutun.

Yapilisi
- Once kremasi icin sut, seker ve unu karistirip muhallebi kivamina gelene kadar pisirin.
- Altini kapatip ilinmasi icin bir kenarda beklettikten sonra icine vanilya ve krem peyniri katip
mikserde 5 dakika cirpin.
- Kedi dili biskuviden bir tane alin duz olan tarafina hazirladiginiz kremadan kasik yardimi ile surun ikinci biskuvinin duz olan tarafini ustune kapatin.

- Sutu derin bir kaba alin, hazirladiginiz biskuvileri cabuk hareketlerle sute bandirip cikarin.Yanliz biskuvileri kirmadan iyice islanmalarini saglayin.
- Seri hareketlerle hazirladiginiz kedidillerini duz bir tabaga serptiginiz hindistan cevizine bulayin.
- Bu sekilde hazirladiginiz yalanci ekleri servis tabagina yan yana dizin.
- Hazir cikolata sosu, cilek sosu vaya bogurtlen sosunu uzerlerine dokup dilediginiz sekilde susleyebilirsiniz.
- Uzerlerini strec folya sarip bir gece buzdolabinda dinlendikten sonra tadi daha da guzel oluyor.



Allah, sofralarimizdan bereketi eksik etmesin cumlemizin..Sevgilemle...

8 yorum:

  1. yüregimin avusturalya subesi muhtesem bir görüntü can
    farkli bir sekli ile bende yapiyorum .enfes ayni zamanda hafif
    ellerine saglik sifa olsun
    saglik huzur Allahin rahmeti eksik olmasin yuvandan
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonumun Almanya sultani :) bende farkli yapiyorumdum Melegim bu sekilde harika oldu..Aminnn can Rabbim cumlemizin yuvasindan huzuru, bereketi eksik etmesin ins...duamdasin duanda olayim gulum...

      Sil
  2. Baharı yaşamak için sana mı gelsem..:)
    Nefis olmuşlar bunlar sistam..kedi dili ile de oldukça pratik..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. can sistam ahh gelebilsen en guzel mevsimdeyiz...ama hic belli olmaz degilmi bir bakmissin Rabbim ne lutuflar nasip eder..

      Sil
  3. Lokumlar peş peşe geliyor benim ablamdan :)) şahane görünüyorlar ama ben şu kedidiliyle bir türlü barışamadım sevemedim yani...tiramisuda denedim hazır pakette satılanlardan hoşuma gitmedi.kendim yapayım dedim vaktim olmadı işte öyle birşey:)Ama bu görüntü kışkırtıyor açıkcası canom :) ellerine sağlık .. kalp kalp sevoş'tan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimle gurur duyuyom Sevosum haftada 1 de olsa yeni tarif ekliyorum :)) neden sevemedin canim kedildilini, ben Italyan shop'undan taze aliyorum Tr'dekiler aynidir mi bilemedim simdi ama Yagiz icin dene begenir pasam :) kalplerini aldim bende sana yolluyorum ablam :)

      Sil
  4. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/canım ellerine sağlık.. nefıs lezzetlerını ve sayfanı zıyaret etım.ve ekledim tarıflerının takıpcısıyım.bende beklerım.sevgılerımı bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied
    on the video to make your point. You obviously know what youre talking about,
    why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could
    be giving us something enlightening to read?

    my homepage: desktop wallpapers for mac

    YanıtlaSil